INFORMACE O

Záruka

Záruční dobu pro váš produkt naleznete v následující tabulce. Kliknutím na kategorii produktu získáte specifikaci záruky.

 

Záruční podmínky

 
Kategorie produktů Záruční doba
Šperky 14 karátového zlata 2 roky
Šperky 925 stříbrné 6 měsíců
Šperky 925 stříbrné s YG nebo RG pokovováním 6 měsíců pro chybu výroby, 3 měsíce pro pokovování
Šperky z oceli 3 měsíce
Hodinky 1 rok
Hodinky popruhy 3 měsíce
Tašky 1 rok
Sluneční brýle 1 rok
Příslušenství 3 měsíce

Hodinky

Jaký druh záruky mám na hodinky?

Hodinky mají 1 rokovou záruku od data nákupu hodinek. Tato záruka se vztahuje na pohyb, ruce a číselník hodinek.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Baterie
Sklenka
Řemínek na hodinky
Koruna
Pouzdro na hodinky
Objekt je uživatelem poškozen,například způsobené vynecháním položky nebo poškrábáním.
Poškození vodou a ohněm.
Poškození běžným používáním. Jako jsou škrábance na kufříku, řemínek na hodinky nebo sklo a změna barvy hodinek.
Když baterie přestane fungovat, i když je to v záruční době.

Jaké jsou náklady na opravu mimo záruku?

Pokud vaše oprava nespadá do naší záruky, budou náklady na opravu položky účtovány. Náklady na opravy zahrnují náklady na materiál, manipulační náklady a náklady na dopravu. Až do výše 1300 KČ nebudeme dělat nabídku. Souhlasíte s tím, když souhlasíte s našimi všeobecnými podmínkami. Pokud jsou náklady na opravy 1300 KČ nebo více, obdržíte nejprve nabídku.

Šperky

Jakou záruku mám na stříbrné šperky?

Od data nákupu je záruční doba 6 měsíců. Na stříbrné šperky se zlatým pokovováním existuje 3 měsíční záruka od data zakoupení. Odlakování je tenká vrstva ze 14 karátového zlata. Tato vrstva se opotřebuje v průběhu času a po použití. Tato záruka se vztahuje pouze na chyby materiálu a výroby.

Jakou záruku mám na zlaté šperky?

Na 14 karátové šperky máte dvouletou záruční dobu od data zakoupení.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Zlomenina (pokud to není jasná chyba výroby).
Ztráta zadní strany (poussettes).
Poškození běžným opotřebením, nesprávným použitím nebo nesprávným zacházením.
Zbarvení způsobené použitím vody, parfému, mýdla, pleťového mléka nebo spreje na vlasy.
Zbarvení způsobené vysokou kyselostí pokožky.
Odbarvení z čištění šperků chemikáliemi.
Při použití třetích stran se záruka ruší.

Jaké jsou náklady na opravu mimo záruku?

Pokud vaše oprava nespadá do naší záruky, budou náklady na opravu položky účtovány. Náklady na opravy zahrnují náklady na materiál, manipulační náklady a náklady na dopravu. Až do výše 1300 KČ nebudeme dělat nabídku. Souhlasíte s tím, když souhlasíte s našimi všeobecnými podmínkami. Pokud jsou náklady na opravy 1300 KČ nebo více, obdržíte nejprve nabídku.

Hodinky popruhy

Jakou záruku mám na hodinky?

Na řemínky na hodinky se poskytuje 3 měsíční záruční doba od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze na chyby výroby.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Používejte řemínek na hodinky kvůli běžnému používání.
Veškeré opotřebení nebo vady nejsou hodnoceny jako chyba výroby.

Tašky a peněženky

Jaký druh záruky mám na tašky a peněženky?

Na tašky a peněženky je záruční doba 1 rok od data nákupu. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní chyby nebo vady produktu, jako je vadný zip a zlomené zámky.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Tato záruka se nevztahuje na opotřebení nebo poškození způsobené běžným používáním, nesprávným používáním (například nesením neobvyklých předmětů v sáčku), opotřebením drhnutím na drsném povrchu, nehodami, vystavením extrémním teplotám a poškozením v důsledku působení chemikálií.

Sluneční brýle

Jaký druh záruky mám na sluneční brýle?

Na sluneční brýle existuje záruční doba jeden rok od data zakoupení. Tato záruka se vztahuje pouze na výrobní chyby nebo vady výrobku, jako jsou volné brýle nebo nátěry, výrobní chyby v pántech nebo chybějící části.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Škrábance nebo promáčknutí na brýlích nebo rámu.
Padlé brýle.
Zbarvení částí.
Parts breaking off.
Díly se odlamují.

Příslušenství

Jaký druh záruky mám na příslušenství?

Na příslušenství je poskytována 3 měsíční záruční doba od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze na chyby výroby.

Na které záležitosti se záruka nevztahuje?

Příznaky používání nebo poškození uživatele.
Poškození vystavením extrémním teplotám nebo chemikáliím.
Poškození při manipulaci třetími stranami.

Nějaké otázky?

Kontaktujte nás služby zákazníkům.

To top