INFORMACE O

Opravy

Všechny nabízené produkty jsou originální. Z tohoto důvodu mohou také zákazníci požadovat záruku na každý produkt. Záruční lhůty se liší a lze je najít na stránce produktu v popisku. Pokud je Váš produkt poškozen nebo pokud má vadu, můžete požádat o jeho opravu.

Jak postupovat?

Každý kus zboží zakoupený v našem (internetovém) obchodě lze opravit. Váš produkt lze dát do opravy i po uplynutí jeho záruční lhůty. Kontaktujte naše oddělení služeb pro zákazníky.

Záruka se nevztahuje na řemínky a pásky na zápěstí, sklíčka do hodinek, baterie a korunky hodinek. Záruka na sluneční brýle se vztahuje na závady montáže a vady materiálu, u šperků a bižuterie platí záruka jen pro vady materiálu. Záruka na kabelky a tašky se vztahuje na vady zpracování a výroby.

Nezapomeňte vyplnit formulář společnosti Brandfield pro opravy a přidat ho do svého balíčku. Balíček pošlete na:

Adresa pro vrácení zboží:
Brandfield BV
Bornholmstraat 82
9723 AZ GRONINGEN
Nizozemsko

Formulář oprav pro všechny produkty

Nějaké další dotazy?

Oddělení služeb pro zákazníky

To top
Stránka Brandfield používá soubory cookies, aby vám poskytla ty nejlepší služby. Používáním stránky nám udělujete souhlas s používáním souborů cookies.