INFORMACE O

Opravy

Všechny nabízené produkty jsou originální. Z tohoto důvodu mohou také zákazníci požadovat záruku na každý produkt. Záruční lhůty se liší a lze je najít na stránce produktu v popisku. Pokud je Váš produkt poškozen nebo pokud má vadu, můžete požádat o jeho opravu.

Jak postupovat?

Každý kus zboží zakoupený v našem (internetovém) obchodě lze opravit. Váš produkt lze dát do opravy i po uplynutí jeho záruční lhůty. Kontaktujte naše oddělení služeb pro zákazníky.

Záruka se nevztahuje na řemínky a pásky na zápěstí, sklíčka do hodinek, baterie a korunky hodinek. Záruka na sluneční brýle se vztahuje na závady montáže a vady materiálu, u šperků a bižuterie platí záruka jen pro vady materiálu. Záruka na kabelky a tašky se vztahuje na vady zpracování a výroby.

Nezapomeňte vyplnit formulář společnosti Brandfield pro opravy a přidat ho do svého balíčku.

Stáhněte si formulář pro opravu

Nějaké další dotazy?

Oddělení služeb pro zákazníky

To top