BRANDFIELD

ZÁKAZNÍKY SERVIS

Chcete se na něco zeptat nebo máte nějaké problémy? Rádi vám na této stránce pomůžeme. Podívejte se na různá témata a časté otázky a najděte rychle svou odpověď!

 

Objednavka

Padlo vám do oka nějaké nějaké krásné stylové zboží ? Tak si jej objednejte!

Další zakaznicky-servisrmace o objednavka

Platba

Jaké způsoby platby existují? Jak dlouho trvá zpracování vaší platby?

Další zakaznicky-servisrmace o platba

Zaslání

Jak dlouho trvá přeprava a můžete sledovat vaši objednávku?

Další zakaznicky-servisrmace o zaslání

Vrácené

Nejste zcela spokojen(a) se svým nákupem nebo byste dal(a) přednost jiné velikosti nebo barvě? Zboží lze vrátit!

Další zakaznicky-servisrmace o vrácené zboží

Záruka

Nabízíme záruku na veškeré stylové zboží v našem obchodě. Zajímá vás záruční doba a záruční podmínky?

Další zakaznicky-servisrmace o záruka

Opravy

Je stylové zboží poškozené? Nabízíme vám dobrý opravárenský servis a vyhledáme pro vás vhodné řešení.

Další zakaznicky-servisrmace o opravy

 

RYCHLÁ ODPOVĚD NA VAŠI OTÁZKU

RYCHLÁ ODPOVĚD NAP
VAŠI OTÁZKU

Časté otázky

Podívejte se na časté otázky. Pokud svou otázku nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat!

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Vrátil(a) jsem svou objednávku. Jak dlouho bude trvat, než bude vrácení vyřízeno?

Vaše vrácená objednávka bude zpracována do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jsme obdrželi zásilku. Po jejím zpracování od nás obdržíte potvrzení, a peníze za vrácené zboží vám zašleme během 2 až 4 pracovních dnů. Pokud neobdržíte zprávu do 5 pracovních dnů po doručení vaší zásilky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese zakaznicky-servis@brandfield.cz.

Jak dlouho potrvá, než bude připravena moje oprava?

Naším cílem je vždy zpracovat váš požadavek co možná nejdříve. Jako oficiální prodejce spoléháme na servis našich dodavatelů. Výsledkem je, že průměrná doba opravy zboží je 2 až 6 týdnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši zásilku. Když od našeho dodavatele obdržíme opravené zboží zpět, vrátíme vám je co možná nejdříve.

Kdy dostanu svou objednávku?

Všechny objednávky jsou odesílány z Nizozemska. Vaše objednávka bude doručena do 3 až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.

Co dělat, když je můj balíček poškozen?

Pokud je váš balíček doručen poškozený, odmítněte jej přijmout z vaší poštovní zásilky. Pak přímo kontaktujte náš zákaznický servis. Přijetí poškozeného obalu je na vaše vlastní riziko.

Can my order be delayed due to the circumstances?

Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.

Vrátil(a) jsem svou objednávku. Jak dlouho bude trvat, než bude vrácení vyřízeno?

Vaše vrácená objednávka bude zpracována do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jsme obdrželi zásilku. Po jejím zpracování od nás obdržíte potvrzení, a peníze za vrácené zboží vám zašleme během 2 až 4 pracovních dnů. Pokud neobdržíte zprávu do 5 pracovních dnů po doručení vaší zásilky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese zakaznicky-servis@brandfield.cz.

Jak dlouho potrvá, než bude připravena moje oprava?

Naším cílem je vždy zpracovat váš požadavek co možná nejdříve. Jako oficiální prodejce spoléháme na servis našich dodavatelů. Výsledkem je, že průměrná doba opravy zboží je 2 až 6 týdnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši zásilku. Když od našeho dodavatele obdržíme opravené zboží zpět, vrátíme vám je co možná nejdříve.

Kdy dostanu svou objednávku?

Všechny objednávky jsou odesílány z Nizozemska. Vaše objednávka bude doručena do 3 až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.

Co dělat, když je můj balíček poškozen?

Pokud je váš balíček doručen poškozený, odmítněte jej přijmout z vaší poštovní zásilky. Pak přímo kontaktujte náš zákaznický servis. Přijetí poškozeného obalu je na vaše vlastní riziko.

 

Máte nějaké další otázky?

Zákaznický servis* společnosti Brandfield je připraven odpovědět na všechny vaše otázky pět dní v týdnu. Žijeme stylovým zbožím!

*Pouze anglicky mluvící

KONTAKT

 
To top