BRANDFIELD
ZÁKAZNÍKY SERVIS
Chcete se na něco zeptat nebo máte nějaké problémy? Rádi vám na této stránce pomůžeme. Podívejte se na různá témata a časté otázky a najděte rychle svou odpověď!
Vrácené
NNejste zcela spokojen(a) se svým nákupem nebo byste dal(a) přednost jiné velikosti nebo barvě? Zboží lze vrátit!
Záruka
Nabízíme záruku na veškeré stylové zboží v našem obchodě. Zajímá vás záruční doba a záruční podmínky?
Opravy
Je stylové zboží poškozené? Nabízíme vám dobrý opravárenský servis a vyhledáme pro vás vhodné řešení.
RYCHLÁ ODPOVĚD NA VAŠI OTÁZKU
RYCHLÁ ODPOVĚD NAP
VAŠI OTÁZKU
Časté otázky
Podívejte se na časté otázky. Pokud svou otázku nenaleznete, neváhejte nás kontaktovat!
- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Vrátil(a) jsem svou objednávku. Jak dlouho bude trvat, než bude vrácení vyřízeno?
-
Vaše vrácená objednávka bude zpracována do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jsme obdrželi zásilku. Po jejím zpracování od nás obdržíte potvrzení, a peníze za vrácené zboží vám zašleme během 2 až 4 pracovních dnů. Pokud neobdržíte zprávu do 5 pracovních dnů po doručení vaší zásilky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese [email protected].
- Jak dlouho potrvá, než bude připravena moje oprava?
-
Naším cílem je vždy zpracovat váš požadavek co možná nejdříve. Jako oficiální prodejce spoléháme na servis našich dodavatelů. Výsledkem je, že průměrná doba opravy zboží je 2 až 6 týdnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši zásilku. Když od našeho dodavatele obdržíme opravené zboží zpět, vrátíme vám je co možná nejdříve.
- Kdy dostanu svou objednávku?
-
Všechny objednávky jsou odesílány z Nizozemska. Vaše objednávka bude doručena do 3 až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.
- Co dělat, když je můj balíček poškozen?
-
Pokud je váš balíček doručen poškozený, odmítněte jej přijmout z vaší poštovní zásilky. Pak přímo kontaktujte náš zákaznický servis. Přijetí poškozeného obalu je na vaše vlastní riziko.
- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Vrátil(a) jsem svou objednávku. Jak dlouho bude trvat, než bude vrácení vyřízeno?
-
Vaše vrácená objednávka bude zpracována do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jsme obdrželi zásilku. Po jejím zpracování od nás obdržíte potvrzení, a peníze za vrácené zboží vám zašleme během 2 až 4 pracovních dnů. Pokud neobdržíte zprávu do 5 pracovních dnů po doručení vaší zásilky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese [email protected].
- Jak dlouho potrvá, než bude připravena moje oprava?
-
Naším cílem je vždy zpracovat váš požadavek co možná nejdříve. Jako oficiální prodejce spoléháme na servis našich dodavatelů. Výsledkem je, že průměrná doba opravy zboží je 2 až 6 týdnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši zásilku. Když od našeho dodavatele obdržíme opravené zboží zpět, vrátíme vám je co možná nejdříve.
- Kdy dostanu svou objednávku?
-
Všechny objednávky jsou odesílány z Nizozemska. Vaše objednávka bude doručena do 3 až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.
- Co dělat, když je můj balíček poškozen?
-
Pokud je váš balíček doručen poškozený, odmítněte jej přijmout z vaší poštovní zásilky. Pak přímo kontaktujte náš zákaznický servis. Přijetí poškozeného obalu je na vaše vlastní riziko.
Máte nějaké další otázky?
Zákaznický servis* společnosti Brandfield je připraven odpovědět na všechny vaše otázky pět dní v týdnu. Žijeme stylovým zbožím!
*Pouze anglicky mluvící