- Can my order be delayed due to the circumstances?
-
Due to the unexpectedly large number of online orders during coronavirus, DHL has indicated that it cannot guarantee the delivery time. Please allow several days delay. For the most up-to-date information regarding the delivery status of your package, we refer you to DHL.
- Vrátil(a) jsem svou objednávku. Jak dlouho bude trvat, než bude vrácení vyřízeno?
-
Vaše vrácená objednávka bude zpracována do 5 pracovních dnů ode dne, kdy jsme obdrželi zásilku. Po jejím zpracování od nás obdržíte potvrzení, a peníze za vrácené zboží vám zašleme během 2 až 4 pracovních dnů. Pokud neobdržíte zprávu do 5 pracovních dnů po doručení vaší zásilky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na adrese zakaznicky-servis@brandfield.cz.
- Jak dlouho potrvá, než bude připravena moje oprava?
-
Naším cílem je vždy zpracovat váš požadavek co možná nejdříve. Jako oficiální prodejce spoléháme na servis našich dodavatelů. Výsledkem je, že průměrná doba opravy zboží je 2 až 6 týdnů ode dne, kdy jsme obdrželi vaši zásilku. Když od našeho dodavatele obdržíme opravené zboží zpět, vrátíme vám je co možná nejdříve.
- Kdy dostanu svou objednávku?
-
Všechny objednávky jsou odesílány z Nizozemska. Vaše objednávka bude doručena do 3 až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem odkaz, pomocí kterého můžete sledovat svou zásilku.
- Co dělat, když je můj balíček poškozen?
-
Pokud je váš balíček doručen poškozený, odmítněte jej přijmout z vaší poštovní zásilky. Pak přímo kontaktujte náš zákaznický servis. Přijetí poškozeného obalu je na vaše vlastní riziko.